Coca’s Shoes

Pe Coca Zaboloteanu am vazut-o prima data la o emisiune tv acum ceva timp si am ramas fermecata de creatiile ei. Desi a terminat stomatologia Coca creeaza niste pantofi absolut minunati. Mi-a placut faptul ca nu creeaza dupa tendinte si ca nu are colectii ci doar piese noi aparute in urma inspiratiei.

Brandul Coca Zaboloteanu nu se adreseaza pietei de masa, pantofii ei se pot cumpara de la atelierul acesteia din zona Eroilor. In urma unei programari telefonice la atelier poti proba pantofii preferati, iti poti alege combintiile de culori si materiale cat si tipul de toc preferat. Coca creeaza doar pantofi de piele si cu un calapod comod, majoritatea pantofilor au toc mediu.

In curand va functiona si site-ul www.cocazaboloteanu.ro care va facilita comunicarea dintre designer si consumatori. Pe site vor fi afisate preturile pantofilor si vom putea cumpara si online creatiile ei.

Pana atunci va puteti delecta cu pantofi marca Coca Zaboloteanu pe facebook sau pe picassa.

Si acum cateva poze cu pantofii mei preferati de la Coca Zaboloteanu:

Voua care va plac cel mai mult?

9 Responses to “Coca’s Shoes”

  1. ally_aria Says:

    Primii cu mov si verde sunt superbi! Felicitari pentru ideea articolului!

    • mikybase012 Says:

      Multumesc pentru comentariu si te mai astept la mine pe blog🙂
      Mie imi plac toti nu ma pot hotari la unii singuri!

  2. Cristina Marinescu Says:

    cei negri cu fundita verde sunt superbi, i-as comanda si maine

    • mikybase012 Says:

      Ma bucur ca iti plac Cris si eu ii ador. Sper sa fim in curand posesoare de pantofiori Coca Zaboloteanu!

  3. luci Says:

    am vizitat profilul ei de pe facebook si am gasit acolo perechea mea preferata. e senzationala gagica!

  4. ally_aria Says:

    Mi-am facut sandalele de nunta la ea😀 O recomand cu caldura! Mersi inca o data pentru articol!

  5. adina Says:

    si mie imi plac foarte multi, sunt feminini si originali:)

  6. Despre moda si alte pasiuni « time 4 fashion Says:

    […] Biky by VeloBello, Reintoarcerea la Feminitate, Coca’s Shoes, Party outfits, Jimmy Choo – pantofi cu sex appeal, Ipanema by Gisele, Diana Bobar Design, NYC […]

Leave a Reply

