Culorile vazute de barbati

Intotdeauna mi-au placut glumele cu diferentele dintre femei si barbati. Mai ales cand vine vorba de moda sau de culori.

Am primit de curand un e-mail care mi s-a parut extrem de amuzant si in acelasi timp foarte adevarat privind modurile diferite in care denumesc reprezentantii ambelor sexe culorile.

Oare cati barbati stiu ce culoare e fuchsia sau turcoaz sau corai, etc.

2 Responses to “Culorile vazute de barbati”

  1. adina Says:

    foarte tare:))
    e chiar adevarat, noi fetele avem perceptii diferite fata de barbati.
    noi am invatat de mici limba culorilor, ei nu;)

  2. Elena Says:

    da chiar…m-am confruntat de multe ori cu aceasta diferenta de perceptie a culorilor :))

Leave a Reply

