Culinary Design

Am primit acum ceva timp un e-mail care continea aceste fotografii extraordinare. Autorul este Fulvio Bonavia, un faimos fotograf italian. Imaginile au aparut in cartea “A Matter of Taste”. Aceasta contine o serie de fotografii conceptuale care infatiseaza mancarea in diverse ipostaze fashion.

Sper sa va placa si voua la fel de mult cum mi-au placut si mie. Preferatele mele sunt dupa cum era de asteptat gentile in special cea de mure si cea de zmeura. Sunt yummy🙂

Voua care va place cel mai mult?

Sursa imaginilor: aici

4 Responses to “Culinary Design”

  1. lucia Says:

    toate sunt geniale! ideea este extraordinara! merci pt post, originala ca intodeauna!

    • mikybase012 Says:

      Merci Lucia! Nu stiu cat de originala am fost pentru ca s-a mai scris despre acest fotograf insa mi-au placut prea mult pozele ca sa le tin doar pentru mine! Te pup!

  2. W Says:

    wow… cum a spus si Lucia, toate sunt geniale si pot spune ca dupa ce vedeam fiecare poza eram nerabdatoare sa vad ce mai urmeaza la fiecare am ramas surprinsa…placut evident!

  3. mikybase012 Says:

    Multumesc Manuela pentru vizita si pentru comentariu. Am intrat si eu pe blogul tau, imi plac mult tinutele🙂 Esti la blogroll!

Leave a Reply

