Creezi sau donezi

Sambata aceasta am participat la “Creezi sau Donezi” editia de toamna – un eveniment caritabil organizat de Romanian Fashion Bloggers. Aceasta a fost a treia editie iar fondurile stranse au fost donate fundatiei COPII de CRISTAL pentru infiintarea unui centru de zi pentru copii cu nevoi speciale.

Cu aceasta ocazie am cunoscut-o si pe Roxana Radu fondatoarea RFB si persoana care a stat in spatele acestui eveniment.

Obiectele care se puteau achizitiona au fost donate de membri RFB precum Diana Bobar, Biba Bijoux, Julia Stanescu, Josephine si altii. Mi-am achizitionat si eu o fundita de par de la Iscariotteh’s si am creat trei brose.

Mi-a placut ideea evenimentului deoarece stimuleaza creativitatea participantilor. Trebuie sa recunosc ca nu sunt o persoana foarte indemanatica si m-am chinuit un pic sa creez ceva purtabil🙂

In incheiere as vrea sa o felicit pe Roxana pentru ideea extraordinara pe care a avut-o si sa ii spun ca ne vedem la editia de Craciun!

4 Responses to “Creezi sau donezi”

  1. R.R Says:

    Iti multumesc din suflet pentru participare si suport.

  2. mikybase012 Says:

    Cu placere Roxana! Ne vedem la urmatorul “Creezi sau donezi”!

  3. iscariottehandmade Says:

    Hey…ia uite cum din intamplare am aflat ca fundita e la tine…si sincer ma bucur tare mult:) enjoy wearing it>:D<
    Bisous! Iscariotteh:)

Leave a Reply

