NYC Street Style

Nici nu mai tin minte cand a inceput fascinatia mea pentru New York. Probabil odata cu SATC. Asa ca in prezent am parfum DKNY, ceas DKNY, cutii decorative cu imagini din New York si citesc “Totul despre sex”. Iar visul meu de a ma plimba pe strazile orasului se va realiza peste exact 1 saptamana si 5 zileπŸ™‚

Dupa cum era de asteptat principala mea preocupare zilele astea este vestimentatia pentru calatorie deoarece vreau sa arat cat mai “fashionable” posibil atunci cand ma voi plimba prin Manhattan. Singurul care mi-ar putea strica un pic planurile este frigul. Asa ca am cautat cateva imagini cu tinute din NY ca sa vad cum reusesc new-yorkezele (nu stiu daca exista cuvantul asta :)) sa arate chic si atunci cand temperatura scade sub 0 grade. Concluzia: I need a fur!

Sursa: aici

Sursa:aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

Sursa: aici

5 Responses to “NYC Street Style”

  1. classiq Says:

    Ce minunat! Si eu imi doresc sa ajung la New York cat mai curand. Inspirata selectie de street style. Haina de blana ar fi o alegere inteleapta si foarte chic.πŸ™‚
    Ada

  2. Agata Says:

    Foarte dragute tinutele pe care le-ai gasit.Iarna e cel mai complicat sa te imbraci feminin.
    Asteptam noutati de la N.Y!

    • miky Says:

      Hey Agata!

      Ieri m-am intors si incerc sa ma mobilizez saptamana asta sa aleg cateva poze reprezentative din cele peste 2000 pe care le amπŸ™‚

      Sper sa iti placa!

  3. Despre moda si alte pasiuni « time 4 fashion Says:

    […] Shoes, Party outfits, Jimmy Choo – pantofi cu sex appeal, Ipanema by Gisele, Diana Bobar Design, NYC Street Style, Have yourself a stilish 2011!, The Art Story Bijoux, VFW ’11, A Romanian girl in NYC, Opinia […]

  4. adi martin Says:

    Vizitati http://www.ady-fashion.ro magazin online de haine pentru dame cu articole diverse precum rochii ocazie, rochii seara, rochii elegante sau alte rochii ieftine. Haine online la preturi atractive si transport gratuit.

Leave a Reply

