A Romanian girl in NYC

Am plecat la New York convinsa ca o sa iubesc acest oras desi auzisem multe pareri negative. Ma documentasem un pic inainte asa ca nu ma asteptam sa fie totul ca in SATCπŸ™‚. Din fericire asteptarile mele au fost depasite si sper sa mai ajung vreodata in acest oras minunat.

Unul dintre cele mai frumoase momente ale acestei calatorii a fost atunci cand am ajuns in camera mea de hotel de la etajul 35 si am vazut privelistea.

Privelistea din timpul zilei:

Privelistea din camera baietilor:

Desi a fost extrem de frig, energia si pulsul orasului ne-au molipsit si ne-am plimbat zilnic 7-8 ore in aer liber. Asa ca in trei zile am reusit sa vedem aproape toata marile atractii ale acestui oras supranumit pe buna dreptate “The City That Never Sleeps”.

Dupa cum era de asteptat mi-am facut timp si pentru shopping. Preferatele mele au fost H&M si Victoria’s Secret.

Asa ca daca ajungeti in New York va recomand sa admirati orasul din varful Empire State Building la apus, sa va plimbati prin Central Park, sa vedeti o piesa pe Broadway si sa mancati o pizza in Soho la Ray’s Pizza!

Aveti mai jos cateva fragmente din NY. Sper ca am reusit sa surprind tot ceea ce e mai frumos.

11 Responses to “A Romanian girl in NYC”

  1. classiq Says:

    Ce album de fotografii! Superbe!

  2. BEBE Says:

    Super Frumoase Fotografiile

  3. Janina Says:

    Trebuia sa ma fi luat si pe mineπŸ™‚

  4. Agata Says:

    Foarte dragute fotografii! Bravo!

  5. mikybase012 Says:

    Va multumesc tuturor pentru aprecieri! A fost intr-adevar o experienta de neuitatπŸ™‚

  6. Despre moda si alte pasiuni « time 4 fashion Says:

    […] Bobar Design, NYC Street Style, Have yourself a stilish 2011!, The Art Story Bijoux, VFW ’11, A Romanian girl in NYC, Opinia bloggerilor de fashion: 32 de sfaturi despre stil, smart shopping si […]

  7. Catalin Says:

    Frumos….Am si eu o intrebare…Cat te-a costat toata distractia asta..total cu zbor hotel atractii turistice..ca sunt curios…Ca si eu am in gand sa merg la toamna!Multumesc

    • mikybase012 Says:

      Catalin, eu nu am platit avionul pentru ca am fost la un training platit de munca in Boston insa hotelul, drumul de la Boston la NY si cheltuielile pentru mancare si distractie m-au costat in jur de 500 de EURO (pentru 3 zile).
      Distractie placuta, este un oras minunat pe care sper sa il mai vizitezπŸ™‚.

  8. Oana Says:

    Te rog, spune-mi la ce hotel ati stat?

  9. Istanbul trip | miky's world Says:

    […] o diversitate pe care am mai intalnit-o doar in New York (despre vizita mea la New York puteti citi aici). Fiecare cartier este diferit, de la stradute boeme cu case colorate si galerii de arta pana la […]

Leave a Reply

