Me + bike = Happy

Probabil ca v-ati dat seama deja ca sunt pasionata de biciclete asa ca titlul nu ar trebui sa va surprindašŸ™‚

Vreau sa imi schimb bicicleta si zilele astea m-am tot uitat pe internet dupa bicicleta visurilor mele. Visez la o bicicleta retro de oras, cu cosulet de rachita in fata.

Cel mai mult mi-as dori o bicicleta Electra din gama Cruiser sau Townie insa au atatea modele adorabile ca pur si simplu nu ma pot hotari!

Electra Gipsy

Electra Cherie

Electra Orbit-Buttermilk

Electra Peacock-Chartreuse

Electra Fleur-Raspberry

Electra Townie-Azure

Electra Butterfly

Electra Daisy

Electra Betty

Electra Hawaii-Mint

In Bucuresti bicicletele Electra se gasesc la Veloteca si la The Kitchen si au preturi cuprinse intre 1500-3000 de RON.

Am descoperit insa de curand cu ajutorul unui coleg (multumesc Teo) un alt magazin care comercializeaza biclete urbane – Ciclop si am gasit aici cateva optiuni care ma tenteazašŸ™‚ Mi-a placut si misiunea lor – to empower urban people with cool bikes.

Gazelle Free Styler

Kross Jantar

Highlander Color

Bicicleta Van Gogh Art Bike

Bicicleta Art Amsterdam

Bicicleta Art Windmill

Bicicleta Art Windmill Brown

Bicicleta Art Almond Blue-White

Bicicleta rosie Fietsfabriek Omafiets

Gazelle Miss Grace

Gazelle Madelief

Gazelle Toer Populair

Boerenbont Blue

Voua care va face cu ochiul?

9 Responses to “Me + bike = Happy”

  1. alina popa Says:

    Eu mi-am cumparat anul trecut de la Ciclop modelul Gazelle Madelief si sunt foarte mandra de eašŸ˜€ Din gama Electra toate imi plac- sunt foarte frumoasešŸ˜€

  2. mikybase012 Says:

    Eu sunt foarte nehotarata imi plac toate si electra si gazellešŸ™‚

  3. alina popa Says:

    Cred ca cel mai bine te duci sa le vezi in realitate, pentru ca iti faci alta impresie. Si tb sa faci si o tura cu bicla inainte sa o cumperi. Eu am stiut de cum am vazut-o ca o vreau pe Gazelle, chiar daca era peste buget cu multšŸ™‚

  4. mikybase012 Says:

    Da ai dreptate! Intentionez sa dau o tura inainte ca sa vad cu care ma inteleg mai binešŸ™‚

  5. ==BEBE==89.Buc Says:

    parerea mea este ca pe cea ce o aveti este perfecta.are mai multe viteze [PINIOANE] pe cind cele din fotografii nu au mai multe viteze ci una singura .maxim Doua asa ca a Dvs bici este perfecta zic eu parerea mea.

  6. ==BEBE==39.Buc Says:

    parerea mea este ca pe cea ce o aveti este perfecta.are mai multe viteze [PINIOANE] pe cind cele din fotografii nu au mai multe viteze ci una singura .maxim Doua asa ca a Dvs bici este perfecta .si frumoasa culoarea .

  7. adi martin Says:

    Vizitati http://www.ady-fashion.ro magazin online de haine pentru dame cu articole diverse precum rochii ocazie, rochii seara, rochii elegante sau alte rochii ieftine. Haine online la preturi atractive si transport gratuit.

  8. tahrir Says:

    Poti sa imi spui si mie te rog unde le-ai gasit adica un site unde sunt toate de vanzare noi?
    cele electra!

Leave a Reply

