VFW ’11

Acum putin timp, un prieten drag mi-a facut o surpriza foarte placuta, m-a dus la Viena in timpul saptamanii modei.

Imi doream de ceva timp sa particip la un astfel de eveniment in afara tarii asa ca am savurat experienta din toata inima.

Aveti mai jos cateva imagini in care am incercat sa surprind atmosfera si cateva dintre cele mai stilish aparitii. Din pacate nu sunt cea mai talentata fotografa si nu am nici cel mai bun aparat asa ca nu prea am reusit sa redau tot ceea ce mi-as fi dorit.

Cu bicla la Fashion Week

Tinuta mea

Cred ca nu o sa mire pe nimeni faptul ca experienta mi-a trezit apetitul pentru mai mult asa ca in primavara am de gand sa merg la saptamana modei de la Paris. Sper sa am un DSLR pana atunci🙂

Puteti afla mai multe detalii despre aventura mea la Viena de pe blogul meu personal.

Multumesc BZ, a fost minunat!

6 Responses to “VFW ’11”

  1. ally_aria Says:

    frumoase pozele🙂

  2. Andra Says:

    Daca nu vei avea un DSLR, merg eu cu tine :-)!

  3. Aventura vieneză « miky's world Says:

    […] Mai multe despre despre VFW puteti citi pe blogul meu de moda – Time4Fashion. […]

  4. Despre moda si alte pasiuni « time 4 fashion Says:

    […] Gisele, Diana Bobar Design, NYC Street Style, Have yourself a stilish 2011!, The Art Story Bijoux, VFW ’11, A Romanian girl in NYC, Opinia bloggerilor de fashion: 32 de sfaturi despre stil, smart shopping […]

Leave a Reply

