Archive for December 31st, 2011

Despre moda si alte pasiuni

December 31, 2011

Sunt fascinata de moda de cand ma stiu si pana acum ceva timp aveam impresia ca un job de stilist sau de fashion editor e cel mai cool lucru din lume. Cu acest scop mi-am facut si blogul in 2009, ca sa am un portofoliu si sa imi fac o intrare in aceasta lume a modei.

Intre timp, mi-am dat seama ca m-am schimbat, mi-am descoperit si alte pasiuni, am inceput o cariera in resurse umane (care imi ocupa mai mult timp decat mi-as dori cateodata:)) si vreau alte lucruri de la viata.

Prin 2010 mi-am facut un alt blog unde am inceput sa exprim si o alta parte a mea si am descoperit ca e mult mai aproape de ce sunt eu azi. E un blog despre locuri si oameni, despre biciclete si in general despre viata traita frumos. Prin urmare, am hotarat sa pastrez doar acel blog si sa scriu acolo despre toate framantarile mele (inclusiv despre moda) :).

Anul trecut scriam ca vreau sa postez saptamanal pe acest blog si nu m-am tinut de cuvant. Nu cred ca lipsa timpului a fost neaparat de vina ci pur si simplu faptul ca nu ma mai regaseam in acest format al blogurilor de moda. Nu ma intelegeti gresit, o sa raman toata viata o “superficiala” pasionata de rochii si pantofi si o sa urmaresc zilnic zeci de bloguri si reviste de moda. Raman membru RFB si o sa promovez in continuare designerii si evenimentele in care cred.

Vreau sa va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi pe acest drum, pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ati scris si sper sa ramaneti aproape de mine si in viitor. Pe final va las cu cateva propuneri de tinute pentru petrecerea de Anul Nou asa cum v-am obisnuit in ultimii doi ani si cu o selectie a catorva posturi care imi sunt cele mai dragi de pe acest blog.

Va doresc ca anul 2012 sa fie anul vietii voastre, anul in care sa va indepliniti visele si in care sa va redescoperiti! Ahhh si nu uitati sa ma vizitati pe Miky’s World!

I eat glitter

I eat glitter by mihaelanedelcu featuring sequin dresses

By Malene Birger sequin dress
$874 – shoplesnouvelles.com

Rupert Sanderson high heels
£440 – net-a-porter.com

H M ring
hm.com

Chanel Chance Eau Deparfum Spray 3.4 Oz.
$115 – bergdorfgoodman.com

Golden 2011!

Golden 2011! by mihaelanedelcu featuring bangles jewelry

Vionnet belted dress
$2,070 – net-a-porter.com

Bebe platform heels
$120 – heels.com

Anya Hindmarch glitter clutch
$635 – mytheresa.com

ASOS bangles jewelry
$34 – asos.com

Happy new rock 2012!

Happy new rock 2012! by mihaelanedelcu featuring clutch hand bags

Alexander McQueen corsette dress
£2,615 – matchesfashion.com

Raparo wide boots
€351 – luisaviaroma.com

Alexander McQueen clutch hand bag
£798 – matchesfashion.com

Skirt Biky by VeloBello, Reintoarcerea la Feminitate, Coca’s Shoes, Party outfits, Jimmy Choo – pantofi cu sex appeal, Ipanema by Gisele, Diana Bobar Design, NYC Street Style, Have yourself a stilish 2011!, The Art Story Bijoux, VFW ’11, A Romanian girl in NYC, Opinia bloggerilor de fashion: 32 de sfaturi despre stil, smart shopping si must-have-uri!